Încă din anii de studenție, pe când avea doar 22 de ani, Gabriel Tomescu a luat hotărârea de a înfiinţa o companie specializată în domeniul serviciilor de întreṭinere multitehnică a clădirilor, dând suport din anul 2011, câtorva companii în provocările operaționale de zi cu zi. Ca orice început, mărturiseşte că nu a fost ușor, însă ambiṭia ṣi perseverenṭa au fost trăsăturile care l-au caracterizat dintotdeauna ṣi l-au ajutat să-şi ghideze paṣii în viaṭă. Tot timpul şi-a propus obiective îndrăzneṭe, pe care, de cele mai multe ori le-a îndeplinit. Următorii ani au venit ca un progres continuu al carierei lui, iar după ce a construit o echipă de încredere, în anul 2013 a făcut un pas important, contribuind în mare măsură la consolidarea companiei de servicii Integrate de Facility Management, BMF GRUP. După un parcurs de excepţie şi o implicare pe măsură, recompensele nu au întârziat să apară, iar la jumătatea anului 2017, a fost numit CEO al companiei. Sub conducerea sa, societatea şi-a continuat principiile de dezvoltare, temeinice şi bine conturate încă de la înfiinţare. La numai 29 de ani, a reuşit să consolideze poziţia grupului ca lider în furnizarea de servicii Integrate de Facility Management, acoperind întreg teritoriul României, prin personal propriu.

Sunteţi de cinci ani pe piaţa din România. Ce oferă BMF GRUP clienţilor?

BMF GRUP oferă siguranṭă, promptitudine, eficienṭă şi calitate clienţilor, fiind o sursă unică pentru toate nevoile acestora, are capacitatea şi experienṭa de a răspunde prompt la orice solicitare a clienţilor. Cred că unul dintre ingredientele succesului nostru este diversitatea serviciilor pe care le putem acoperi. Obiectivele pe care le-am avut în vedere în dezvoltarea noastră, pentru integrarea unei palete atât de largi sunt optimizarea costurilor de administrare ṣi întreṭinere a proprietăṭilor, oricare ar fi ele, prin preluarea principalelor elemente de cost ale acestora – cost de operare, de resurse umane. Ne-am structurat şi am integrat serviciile în aşa fel încât să putem oferi clienţilor, soluţii pentru a acoperi orice necesitate în vederea administrării şi operării proprietăţilor.

Ce presupune în opinia dumneavoastră un serviciu de Facility Management calitativ?

Sunt câteva criterii esenţiale pentru asigurarea unui serviciu de FM calitativ. Ȋn primul rând este necesar să înţelegi cerinţele clienţilor, apoi este foarte important să optimizezi resursele, astfel încât soluţiile propuse să fie fezabile. Toate acestea pot fi realizate prin integrarea unui sistem de management performant şi implementarea unor soluţii inovatoare pentru fiecare client în parte.

Ȋn cadrul companiei noastre, ideile inovative şi eficiente au ajutat la conturarea unui parcurs prestigios. Cu ajutorul oamenilor din echipă, datorită implicării, profesionalismului și seriozității acestora, am reuşit să consolidăm poziţia grupului ca lider în furnizarea de servicii Integrate de Facility Management. Evident că în tot ceea ce facem, suntem puşi în faṭa multor situaṭii, dar pentru noi „Nu există probleme, există doar soluţii”. Ȋncă de la început, BMF GRUP a promovat transparența, astfel încât să creștem încrederea clienților, majoritatea devenindu-ne parteneri.

Misiunea noastră este de a prelua, centraliza şi soluţiona toate sarcinile şi necesităţile beneficiarilor

Tânăr şi ambiţios, actualul CEO al BMF GRUP este mereu printre angajaţii săi, le explică strategia care trebuie menţinută şi se implică în activităţile de zi cu zi: „Aşa cum este menţionat şi în planul strategic, misiunea noastră este să preluăm toate eforturile clienţilor noştri cu privire la operarea şi funcționarea proprietăţilor, astfel încât aceştia să se poată concentra exclusiv pe profitabilitatea şi performanţa afacerii lor de bază.                                                                  

Noi ne asumăm rolul de partener activ în cadrul organizaţiei clienţilor noştri şi preluăm toate sarcinile acestora începând cu autorizare, avizare, reprezentare în faţa autorităţilor, continuând cu prestarea efectivă a serviciilor necesare operării unei proprietăţi, finalizând cu evaluarea şi propunerea soluţiilor, în vederea optimizării tuturor activităţilor ce intră în sfera Facility Managementului.

Sunteţi consideraţi liderul industriei de Facility Management din România. Cum reușiți să vă mențineți pe acest segment de piață?

Ȋncă de la înfiinţare, strategia dezvoltării grupului BMF, a fost aceea de a oferi clienţilor tot spectrul de servicii de Facility Management, cu ajutorul angajaţilor proprii, astfel încât să putem verifica, atât calitatea serviciilor prestate, cât şi optimizarea costurilor. Această strategie de dezvoltare  

ne-a permis să instruim corect colegii noştri, aceştia devenind eficienţi şi deseori repere de bună practică în FM.

De asemenea, beneficiile oferite clienţilor noştri sunt flexibilitate crescută, intervenṭie garantată, acoperire integrală a tuturor obiectivelor, trasabilitate, viteză de reacṭie, comunicare eficientă ṣi rapidă. Acestea sunt posibile datorită profesionalismului colegilor noștri, precum și datorită integrării platformelor de management ce ne permite să avem un sistem complet și complex de raportare. Aici putem adăuga acoperirea naṭională şi managerii de proiect dedicaţi, care ne ajută să ne plasăm în timp util şi cu cele mai bune soluţii în locaţiile beneficiarului, mijloacele de comunicaṭie criptată ṣi securizată, care ne dau un plus în siguranţa prelucrării datelor clienţilor noştri.

Experienṭa fiecăreia dintre diviziile BMF GRUP, precum logistica ṣi resursele umane, au contribuit la obṭinerea unei recunoaṣteri la scară largă, fapt care ne bucură nespus. Este un sentiment deosebit să vedem eforturile noastre răsplătite, apreciate ṣi recomandate. Tocmai pentru că am reuṣit să ne construim o reputaṭie puternică ṣi serioasă, prin asigurarea unui raport corect între calitate ṣi preṭ pentru serviciile furnizate, avem parte de o apreciere deosebită în rândul clienṭilor, partenerilor, investitorilor ṣi al dezvoltatorilor din piaṭă, ceea ce pentru noi reprezintă o satisfacṭie deosebită.

„Fiecare client reprezintă pentru noi un angajament pe care ni-l asumăm în permanență.”

Dețineți un portofoliu de clienți cu renume, cum reuşiţi să gestionaţi provocările?

BMF GRUP are în portofoliu proiecte mari, milioanele de metri pătraţi pe care le gestionăm reprezintă peste 2000 de locaṭii pe întreg teritoriul României. Deţinem în portofoliu cel mai mare număr de centre comerciale. Acesta se gestionează oferind profesionalism, atenṭie, calitate ṣi eficienṭă. Pentru ca aportul nostru să fie resimṭit ca plus valoare, abordarea noastră trebuie să fie responsabilă ṣi personalizată pentru fiecare client în parte. Aşadar, este foarte importantă capacitatea de a ne adapta la feedback şi situaţiile din locaţii, astfel încât soluṭiile oferite să fie în concordanṭă cu nevoile beneficiarului. Fiecare client reprezintă pentru noi un angajament pe care ni-l asumăm în permanență.

Ce dificultăţi întâmpinaţi ca CEO al unei companii FM de top?

O companie este ca un puzzle, fiecare componentă contribuie fundamental la consolidarea acesteia, la fel cum piesele de puzzle, împreună, construiesc imaginea finală. Pentru a-ṭi îndeplini obiectivul ṣi a ajunge la rezultatul final, ai nevoie de piese, de răbdare, de muncă ṣi perseverenṭă. Una dintre cele mai importante piese ale puzzle-ului BMF GRUP este resursa umană. O putem considera ṣi cea mai dificilă parte în acest business, prin prisma faptului că oamenii muncitori, dedicaṭi ṣi de încredere sunt foarte greu de găsit. În general, companiile din România se confruntă cu deficitul de forṭă de muncă. Tocmai de aceea, pentru a evita astfel de situaṭii, eu, dar ṣi colegii mei care fac parte din managementul companiei, am încercat să avem o abordare diferită în relaṭia cu angajaṭii, am întemeiat o echipă omogenă, unde încrederea este una dintre cele mai importante valori pentru bunul mers al companiei ṣi pentru consolidarea unui mediu de lucru plăcut, armonios ṣi eficient.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *