Helpdesk

HELPDESK este o e-platforma BMF GRUP dedicata monitorizarii fluxului de activitate specific.

Mai Mult
Evolutie

Componentele BMF Grup se adapteaza continuu la atingerea obiectivelor strategice intr-un mediu competitiv.

Mai Mult
Compania

BMF GRUP este o companie de top, specializata in servicii integrate pentru toate tipurile de cladiri.

Mai Mult

E placut sa vin la munca cu placere si sa plec cu atatea cunostiinte din multe domenii. Sunt mandru sa lucrez in aceasta companie formata din oameni profesionisti, manageri de succes care sunt intotdeauna acolo pentru a imi raspunde oricarei nedumeriri.



Ma simt motivata si plina de energie datorita faptului ca fac parte din acest grup de oameni dedicati muncii lor si plini de idei noi, care imi stimuleaza dorinta de a demonstra de ceea ce sunt in stare in fiecare zi.




Inca de la angajare am simtit ca sunt inconjurat de profesionisti, oameni capabili, experti in domeniul lor de activitate, care m-au ajutat sa ma dezvolt profesional si sa evoluez. Am fost intodeauna intrebat cum sa rezolv problemele si cred ca este important ca exista o atitudine pozitiva in activitatea de zi cu zi.


PARERILE ANGAJATILOR

Cum se simt angajatii nostri in companie.

 



FACILITY MANAGER
Construction Industry



DESCRIEREA JOBULUI

Reprezinta compania in relatia cu beneficiari companiei; Supervizeaza activitatea coordonatorilor din locatii; Îmbunatateste indicatorii de performanta acolo unde este nevoie; Se ocupa de directa instruire a personalului în subordine; Propune si gestioneaza bugete;


Realizeaza rapoarte si le propune spre analiza si decizie conducerii societatii; Mentine relatia cu beneficiarii; Paticipa la intrunirile periodice cu managerul si propune noi strategii in beneficiul companiei.


Candidatul ideal
Studii superioare, preferabil tehnice; spirit antreprenorial; puternice abilitati de comunicare, organizare si management de proiect; cunostinte a pachetului Ms Office; permis de conducere categoria B.

 

PROJECT MANAGER
Smart Solutions

Descrierea jobului
Verificarea echipelor si pregatirea calendarului de lucru; desemnarea delegatilor in proiecte; pregatirea echipelor pentru solutiile smart; gestionarea intregului proces de ofertare, semnare contract,implementare si urmarire dupa finalizarea implentarii; identificarea tuturor solutiilor smart; gestioneaza procesul decizional si principalele planuri de actiune.

Candidatul ideal
Studii superioare finalizate (in domeniul IT-reprezinta un avantaj); experienta de minim 2 ani; limba engleza-nivel avansat; persoana orientata catre rezultate si capabila de a lua decizii si de a seta prioritati.

 



SITE MANAGER
Construction Industry

Candidatul Ideal
Absolvent al Facultatii de Constructii Civile; Minim 5 ani experienta in domeniu; Cunostinte pachet Intelsoft, MS Office, AutoCad; Buna cunoastere a legislatiei aplicabile in constructii; Capacitate de a lucra cu termene limita; Abilitati de comunicare si organizare, spirit de echipa, deschidere spre schimbare.
Descrierea jobului
Intocmire documente primare de contabilitate: facturi, devize, chitante, bonuri de consum, procese verbale, niruri, evidenta; verificare si intocmirea deconturilor de cheltuieli; intocmirea facturilor fiscale sau proforma; urmarirea facturilor furnizorilor; mentinerea relatiilor cu clientii/furnizorii; mentinerea legaturilor intre manager si celelalte departamente; activitati de protocol si organizare birou; gestionarea documentelor din departament, precum si a corespondentei; intocmirea unor rapoarte cerute de managementul societatii


 

CONTABIL
Contabil



Descrierea jobului
Intocmirea declaratiilor fiscale lunare; Intocmirea si prelucrarea situatiilor pentru audit si bilant; Intocmirea bilantului anual si semestrial; Inregistrarea si evidenta facturilor primite de la clienti si furnizori interni si externi; Tinerea evidentei a mijloacelor fixe si obiecte de inventar; Inregistrarea operatiunilor; Confirmari de sold client si furnizori; Raportari diverse; Verificarea operatiuniunilor contabile; Verifica cheltuielile lunare specifice; Asigurarea companiei la toate reglementarile financiare, contabile, legislative.

Candidatul Ideal
Atentie distributiva; Integritatea si pastrarea confidentialitatii; Abilitati excelente de organizare;



Persoana responsabila, punctuala, dinamica; Experienta de 3 ani intr-o pozitie similara si de lucru in programe RP; Cunostinte avansate de operare PC (Excel,Word, Outlook Express); Abilitatea de a lucra cu termene limita.


 



FUNCTIONAR ECONOMIC
Economist

Candidatul Ideal
Studii medii, studii superioare constituie avantaj; experienta intr-o activitate similara constituie avantaj; operare PC : MS Office (Word - bine Excel - lucrul cu functii si formule), abilitati de birotica si secretariat; abilitati de comunicare, spirit de echipa, persoana deschisa; capacitatea de a stabili prioritati, atentie distributiva; organizata, responsabila, serioasa; capacitatea de a lucra intr-un mediu ce se dezvolta rapid, disponibilitate program prelungit; atentie la detaliu; activitati de protocol si organizare birou; limba engleza - avantaj.


Descrierea jobului
Intocmire documente primare de contabilitate: facturi, devize, chitante, bonuri de consum, procese verbale, niruri, evidenta; verificare si intocmirea deconturilor de cheltuieli; intocmirea facturilor fiscale sau proforma; urmarirea facturilor furnizorilor; mentinerea relatiilor cu clientii/furnizorii; mentinerea legaturilor intre manager si celelalte departamente; activitati de protocol si organizare birou; gestionarea documentelor din departament, precum si a corespondentei; intocmirea unor rapoarte cerute de managementul societatii


ELECTRICIAN
INTRETINERE SI REPARATII

RESPONSABILITATI

Mentine si completeaza fisile echipamentelor; Stabileste impruna cu seful locatiei necesarul de materiale si piese de schimb pentru efectuarea reparatiilor; Participa efectiv la lucrarile de revizii, reparatii si intretinere a echipamentelor din dotarea locatiilor; Supravegheaza buna functionare a echipamentelor pe fluxul tehnologic

Lucreaza numai cu instalatii electrice, dispozitive, scule, unelte, autorizate si echipate cu toate accesoriile necesare in scopul asigurarii protectiei si securitatii muncii Verifica periodic conform procedurilor Sistemul de Monitorizare a Dispozitivelor pentru Situatii Critice (CSD)

Urmareste zilnic consumul de energie electrica prin citirea si inregistrarea aparatelor de masura din cadrul subunitatii; Pune in functiune si supravegheaza functionarea in paramatri a instalatiilor de uscare.

Asigura curatenia si ordinea la atelierul electric si la locul de munca; Participa la receptia echipamentelor noi achizitionate in caz de necesitate; Efectueaza operatiuni de mostrare a stocurilor de produse.

Candidatul ideal cunostinte si experienta in domeniul electric: persoana flexibila, dinamica, serioasa; atestat de munca valabil obtinut de la autoritatile competente; integritate, asumarea responsabilitatii; inovativ, atent la nevoile organizatiei; spirit de echipa.

 

INSTALATOR
INSTALATOR

RESPONSABILITATI

Asambleaza, instaleaza si mentine instalatii termice si sanitare, echipamente si aparate; Poate citi si interpreta planuri de instalatii; Intretinerea instalatiilor si echipamentelor specifice centrelor comerciale (tehnico-sanitare, aer conditionat, electric).



Remedierea defectiunilor constatate in limita responsabilitatii profesionale.
Candidatul ideal aduce cu sine o buna experienta in domeniul instalatiilor termice si sanitare, flexibilitate si capacitate de munca individual si in echipa. Experienta intretinere si reparatii echipamente si instalatii specifice centrelor comerciale.

 

EFRACTIE SI TVCI

TEHNICIAN
SISTEME DE INCENDIU

Candidatul ideal Permis conducere cat. B (obligatoriu);Disponibilitate la deplasari; Cursul A.R.T.S. absolvit (obligatoriu); Experienta minim 3 ani in punerea in functiune a sistemelor de securitate (DSC, PARADOX, CERBER, TELETECH); Studii medii sau superioare, de preferinta cu profil tehnic-electric;

Abilitati tehnice excelente; Responsabil, dinamic, spirit de echipa.
Descrierea jobului-Intretinerea tehnica a sistemelor de securitate, CCTV si control acces; Programarea sistemelor de securitate instalate; Intocmirea necesarului de materiale si echipamente pentru lucrarea care urmeaza a fi executata;

Verificarea/PIF a instalatiilor de securitate. Instalarea si punerea in functiune a sistemelor de securitate (sisteme de detectie si alarmare antiefractie, sisteme de control acces, sisteme CCTV, sisteme de detectie si alarmare la incendiu).

VIITORUL TAU.
ESTE AICI

Aplica fara CV